• Norsk
  • English

Vi flytter til ny portal – Corporate Connect!

Som tidligere kommunisert fra banken skal denne Kundeportalen fases ut og erstattes med en ny Mastercard portal. De ulike tjenester flytter på ulike tidspunkt, og for å gjøre overgangen enklere har vi laget en egen side der du kan finne nyttig informasjon om flyttingen.

For å få tilgang til Corporate Connect benytter du lenken som du finner på bankens hjemmeside.

Tjenestene flyttes stegvis, så om du har tilgang til flere tjenester vil du i en overgangsperiode bruke både Nets Kundeportal og Corporate Connect. For å gjøre overgangen enklere, har vi laget en oppdatert oversikt over:

  • Hvilke tjenester som allerede er flyttet
  • Planlagt dato for øvrige tjenester
  • Status for tjenester med «Utsatt dato», som oppdateres når ny dato er fastsatt
TjenesteKundeportalCorporate Connect
KAR OnlineUtsatt dato,
TransaksjonshistorikkUtsatt dato
Betalinger (Direkte Remittering)Utsatt dato
eFaktura DashboardUtsatt dato
eFaktura FakturaarkivUtsatt dato
eFaktura WebfakturaUtsatt dato

Merk! Disse datoene er foreløpige og kan bli oppdatert.

Dersom du har problemer med pålogging til Corporate Connect ber vi deg ta kontakt med banken.

Refresh cookie