Vi flytter til ny portal – Corporate Connect!
Som tidligere kommunisert fra banken skal denne Kundeportalen fases ut og erstattes med en ny Mastercard portal. De ulike tjenester flytter på ulike tidspunkt, og for å gjøre overgangen enklere har vi laget en egen side der du kan finne nyttig informasjon om flyttingen.
For å få tilgang til Corporate Connect benytter du lenken som du finner på bankens hjemmeside.Tjenestene flyttes stegvis, så om du har tilgang til flere tjenester vil du i en overgangsperiode bruke både Nets Kundeportal og Corporate Connect. For å gjøre overgangen enklere, har vi laget en oppdatert oversikt over:
- Hvilke tjenester som allerede er flyttet
- Planlagt dato for øvrige tjenester
- Status for tjenester med «Utsatt dato», som oppdateres når ny dato er fastsatt
Tjeneste | Kundeportal | Corporate Connect |
---|---|---|
KAR Online | Utsatt dato | , |
Transaksjonshistorikk | Utsatt dato | |
Betalinger (Direkte Remittering) | Utsatt dato | |
eFaktura Dashboard | Utsatt dato | |
eFaktura Fakturaarkiv | Utsatt dato | |
eFaktura Webfaktura | Utsatt dato |
Merk! Disse datoene er foreløpige og kan bli oppdatert.
Dersom du har problemer med pålogging til Corporate Connect ber vi deg ta kontakt med banken.